وبسایت شما فقط چند ثانیه فرصت دارد تا یک مخاطب را جذب کند. بنابراین در خصوص مقالاتی که میخوانید، سخنرانیهایی که میشنوید و کتابهایی که آغاز میکنید فکر کنید. اولین مواجه با سایت شما بسیار تعیین کننده است برای اینکه مخاطب تصمیم بگیرد زمان بیشتری را برای دیدن، شنیدن و خواندن محتواهایی سایت شما صرف کند یا اینکه صفحه را ببندد. بنابراین رقابت زیادی وجود دارد برای اینکه بتوانیم مخاطب را مجاب کنیم زمان بیشتری را در سایت ما صرف کند و آن را به دیگران توصیه کند یا اینکه آن را ببندد و به سراغ سایت رقیب ما برود. این مهم محقق نمیشود مگر با تولید محتواهای هوشمند، پویا و جذاب؛ این مهم محقق نمی شود مگر با رعایت روش های تولید محتوا. محتوای جذاب و مرتبطی که بتواند مشتری را وارد سایت ما کند و او را تشویق کند آن محتوی را بخواند و از سایر قسمتهای وبسایت ما نیز دیدن کند، بدون شک از مهمترین عناصر بازاریابی محتوا در دنیای امروز است. چراکه امروزه بسیاری از مشتریان از طریق جستجو در فضای وب است که خدمات و محصولات خود را انتخاب و خرید میکنند. بدیهی است اگر بتوانیم محتواهایی تولید کنیم که موتورهای جستجو آن را مرتبط تشخیص بدهند و در رتبههای بالاتری نمایش دهند ما مشتریان بیشتری را میتوانیم جذب کنیم ازاینرو آشنایی با روشهایی که ما را در خلق ایده مناسب برای تولید محتوا یاری میکند بسیار حائز اهمیت است.
روش های تولید محتوا
در این مطلب تلاش می شود ۸ روش کلیدی و موثر که به شما کمک می کند تا ایده هایی مناسب برای تولید محتواهای جذاب و موثر بدست آورید معرفی شود. تلاش کنید این روش ها را به کار ببندید تا بتوایند وب سایت و سایر ابزار های بازاریابی دیجیتال خود را متمایز کنید.
یک: کتاب و مقالات مرتبط را بخوانید
مطالعات خود را خلاصهنویسی کنید و ایدههای خود را مستندسازی کنید. ایدهایتان را در ذهن نگه ندارید آنها را مکتوب کنید بعد از مدتی پروندههای متعدد و جذابی از ایدههای متنوع خواهید داشت.
دو: جلسات طوفان فکری برپا کنید
برای این کار تیمی پویا از مشاوران مورد اعتماد و خلاق را درگیر کنید. برخورداری از یک تیم پویا و خوشفکر و بهرهگیری از نظرات آنان یکی از بهترین روشها برای تولید و بهبود ایدههای خلاقانه میباشد. یادتان باشد تولید محتوا و خلق ایدههای نو و جذاب یک کار تیمی است و نیازمند مشارکت همه اعضای تیم میباشد.
سه: روی توسعه فردی خود سرمایهگذاری کنید
یک ضربالمثل ژاپنی است که میگوید: شما اول خودتان را بسازید و در مسیر شکوفایی خویش حرکت کنید به دنبال آن خلاقیت هم میآید. فردی که دائم در حال تلاش و یادگیری برای رشد فردی است، زیاد میبیند، زیاد میخواند و با انسانهای موفق گفتگو میکند همه اینها علاوه بر اینکه شما را رشد میدهد میتواند ایدههایی خلاقانه برای تولید محتوا نیز در اختیارتان قرار دهد.
چهار: با سؤال آغاز کنید
این فقط متوجه شما نمیشود بلکه درخصوص مشاوران و همکاران شما نیز صدق میکند. همیشه باید به این فکر کنید مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند؟ در خصوص خدمات و محصولات شما بیشتر دنبال چه میگردند؟ با چه کلیدواژههایی آنها را در اینترنت جستجو میکنند؟. این سؤالات اساسی به شما بینش میدهد و شما را راهنمایی میکند چه محتواهایی را تولید کنید.
پنج: نظرات مخالف را دریابید
مشتریان قرار نیست ما را استخدام کنند، نیاز نیست همیشه با نظر آنها موافق باشید اما برای بهبود کسبوکارتان باید نظرات مشتریان خود را دریافت کنید و بهدقت بررسی نمایید. گاهی نظرات مخالف باعث میشود دریچههای جدیدی در برابر شما باز شود و همچنین پی به برخی موارد ببرید که قبل از آن کمتر بدان توجه کرده بودید. پس تلاش کنید هر آنچه را به بهبود کسبوکار شما کمک میکند بیابید و از آن استفاده کنید.
اسکیما چیست؟؟؟ رابطه ی اسکیما و سئو سایت
تولید ,کند ,سایت ,محتوا ,میکند ,اینکه ,تولید محتوا ,خود را ,را در ,برای تولید ,آن را ,برای تولید محتوا
درباره این سایت