در قسمت اول مطلب آموزش بازاریابی در لینکدین (Linkedin) با اصول کلی استراتژی بازاریابی در لینکدین آشنا شدیم در ادامه به ساخت و تکمیل یک پروفایل حرفه ای و باقی موضاعات مرتبط با لینکدین خواهیم پرداخت
- پروفایل لینکدین خود را تکمیل و بهینه سازی کنید
برای اینکه بیشتر دیده شوید و بتوانید نظر مخاطبان را بیشتر و بهتر جلب کنید، لازم است که پروفایل کامل و جذابی داشته باشید که همه ابعاد آن برای جلب نظر مخاطب بهینه سازی شده است.
- تصویر پروفایل خود را تنظیم کنید
تصویر پروفایل شما باید همان لوگوی کسبوکار و در ابعاد مناسب لینکدین باشد. اندازه استاندارد تصویر پروفایل لینکدین برابر با 400 در 400 پیکسل است.
- از یک تصویر کاور پروفایل (Cover Image) مناسب استفاده کنید
استفاده از یک تصویر مناسب در قسمت کاور میتواند به صفحه لینکدین شما شخصیت ببخشد. برای مثال میتوانید از تصویر محل کارتان استفاده کنید.
- همه قسمتهای پروفایل خود را تکمیل کنید
با کلیک بر روی آیکن مداد شکلی که در زیر تصویر کاور صفحه پروفایل کسبوکارتان قرار دارد پنجرهای باز میشود که تکمیل اطلاعات آن ضروری است.
از طریق این پنجره میتوانید:
• در بخش Page info تصویر پروفایل و نام صفحه را تغییر بدهید و یک تگ لاین (Tagline) 120 کلمهای بنویسید که دقیقاً در زیر لوگوی شما ظاهر خواهد شد؛
• در قسمت Buttons یک دکمه برای نمایش در کنار دکمه فالو انتخاب کنید؛
• در قسمت Overview اطلاعات تماس و توضیحات لازم را درج کنید؛
• در قسمت Location محل فعالیت کسبوکار خود را مشخص کنید؛
• در قسمت Hashtags تا سه هشتگ اختصاصی برای نوشتههای خود ایجاد کنید؛
• در بخش Featured groups تا 10 گروه را به صفحه پروفایلتان اضافه کنید؛
• و از طریق قسمت Manage Languages اطلاعات پروفایل خود را برای نمایش به مخاطبان و مشتریان خارجی ترجمه کنید.
اسکیما چیست؟؟؟ رابطه ی اسکیما و سئو سایت
پروفایل ,قسمت ,لینکدین ,تصویر ,کنید؛• ,یک ,خود را ,در قسمت ,کنید؛• در ,در لینکدین ,بازاریابی در
درباره این سایت