1. بازاریابی پیشگویانه (Predictive Marketing) ما در دنیایی زندگی میکنیم که به معنای واژه عصر اطلاعات و ارتباطات است. این دنیای مدرن جاییست که میلیاردها انسان از طریق کانالهای ارتباطی گوناگون با برندهای مختلف ارتباط برقرار میکنند و اطلاعات زیادی از این طریق رد و بدل میشود. با پیشرفت و گسترش هرچه بیشتر فروشگاههای اینترنتی ، مردم هم تمایل بیشتری به خرید محصولات و خدمات خود از این راه پیدا کردهاند. اسکیما چیست؟؟؟ رابطه ی اسکیما و سئو سایت
آموزش بازاریابی در لینکدین (Linkedin) - قسمت دوم
آموزش بازاریابی در لینکدین (Linkedin) - قسمت اول
اطلاعات ,طریق ,، ,مردم ,هم ,اینترنتی ,از این ,بیشتر فروشگاههای ,هرچه بیشتر ,گسترش هرچه ,فروشگاههای اینترنتی
درباره این سایت