محل تبلیغات شما

ریتارگتینک

 

ریتارگتینگ یک نوع از تبلیغات است که با استفاده از آن بر اساس اطلاعاتی که قبلاً از مخاطب به دست آورده‌ایم تبلیغمان را با سلایق و نیازهای وی تطبیق می‌دهیم یا شخصی‌سازی می‌کنیم. به زبان ساده، به کمک ریتارگتینگ با توجه به صفحاتی که مخاطب ما قبلاً از آن‌ها بازدید کرده، تبلیغاتی را از روش‌های مختلف در برابر وی قرار می‌دهیم.

 

استفاده از ریتارگتینگ به خصوص از دو جهت بسیار سودمند است:

 

• تقویت آگاهی نسبت به برند (awareness): هرچه برند شما در فضای اینترنت بیشتر دیده شود، افراد بیشتری با آن آشنا می‌شوند. ریتارگتینگ با نمایش تبلیغات شما به مشتریانی که به نحوی علاقه خود را به برندتان نشان داده‌اند باعث می‌شود که بیشتر مورد توجه قرار بگیرید.

 

• افزایش نرخ تبدیل (conversion rate): ریتارگتینگ به این معنی است که می‌توانید محصولات متناسبی را به افرادی نشان بدهید که قبلاً از صفحات یا دسته‌بندی‌های مرتبط با آن محصولات دیدن کرده‌اند. با توجه به علاقه یا نیازی که وجود داشته، این می‌تواند احتمال خرید محصول مورد نظر و نرخ تبدیل  را افزایش بدهد.

 

ریتارگتینگ چگونه کار می‌کند؟

 

روش کار ریتارگتینگ به این ترتیب است که در ابتدا به محض اینکه یک نفر وارد یک وب‌سایت می‌شود، کدی با عنوان پیکسل» یک یا چند کوکی (تگ‌های جاوا اسکریپت) را در مرورگر او قرار می‌دهد و از این طریق، فعالیت‌های وی زیر نظر گرفته می‌شود. کوکی‌ها همه اطلاعات مرتبط با رفتارهای کاربر، صفحاتی که از آن‌ها بازدید می‌کند و خریدهای وی را ثبت می‌کنند. پس از آنکه کاربر مورد نظر از سایت خارج شد، کار ریتارگتینگ با نمایش تبلیغات متناسب با اطلاعاتی که درباره وی جمع‌آوری شده شروع می‌شود. این تبلیغات را می‌توان در وب‌سایت‌ها، اپ‌های موبایل یا شبکه‌های اجتماعی به کاربر هدف نمایش داد.

 

اسکیما چیست؟؟؟ رابطه ی اسکیما و سئو سایت

آموزش بازاریابی در لینکدین (Linkedin) - قسمت دوم

آموزش بازاریابی در لینکدین (Linkedin) - قسمت اول

ریتارگتینگ ,وی ,تبلیغات ,یک ,کار ,مورد ,قبلاً از ,است که ,ریتارگتینگ به ,ریتارگتینگ با ,نمایش تبلیغات

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دفتر ازدواج کرج سردفتر دکتر محسن کردبچه