محل تبلیغات شما

بازاریابی عصبی

 

شش نکته مهم در نورومارکتینگ

 

حالا که متوجه  شدیم در بازاریابی عصبی مغز قدیم خیلی اهمیت داره و تصمیم های نهایی رو مغز قدیم میگیره در این مقاله میخوایم عوامل موثر مغز قدیم رو مورد بررسی قرار بدیم.

 

1)اطلاعاتی که تناقض و تضاد رو برجسته میکنند:

 

مغز قدیم به سرعت به تضاد واکنش نشان میدهد، همینطور که همین عکسی که گذاشتم رو دیدین

فرض کنید داخل اتاق تنها نشستین و روبروی شما یکدفعه سایه ای تشکیل میشه؛ در این لحظه تمام توجه شما روی سایه تشکیل شده میره و همچنین مغز قدیم از پیچیدگی بیزاره(در طراحی سایت خیلی موثر هست) و دوست داره همه چیز ساده و واضح باشه که میشه گفت به صورتی همون تجربه کاربری یا UX میشه، اینکه چجوری میشه از این موضوع استفاده کرد. برای مثال اگر طراح دکوراسیون هستین، اگر کلیپی از فرایند پیاده سازی طرحتون نشان داده شود که مرحله به مرحله هست تاثیر بسیار کمتری دارد نسبت به نشان دادن عکس ابتدایی و پایانی !!!!

 

2)اطلاعاتی که از طریق احساسات دریافت میشه :

احساسات ترغیب کننده ی مغز قدیم هست و از عوامل موثر بر احساسات حواس پنجگانه (بینایی،چشایی،لامسه،شنوایی،بویایی) هستند. چرا حواس پنجگانه رو درگیر کنیم؟ چون اطلاعاتی که از سمت حواس دریافت میکنیم بهتر ذخیره میشن، خیلی براتون پیش اومده که یه عطر شمارو در خاطرات غرق کنه و خیلی اتفاق ها به راحتی یاد آوری میشه، هرچی بیشتر بتونین حواس رو در بازاریابی درگیر کنین موفق تر خواهید بود. برای مثال اینکه یه فروشنده لباس، بذاره لباس هارو پروو کنین، یه فروشنده لواشک برای شما تست بذاره، کبابی هایی که هواکش رو روی خیابون تنظیم کردن تا بوی کباب براشون بازاریابی کنه

اسکیما چیست؟؟؟ رابطه ی اسکیما و سئو سایت

آموزش بازاریابی در لینکدین (Linkedin) - قسمت دوم

آموزش بازاریابی در لینکدین (Linkedin) - قسمت اول

رو ,خیلی ,مغز ,قدیم ,هست ,سازی ,مغز قدیم ,به راحتی ,ترس از ,تصویر سازی ,این موضوع

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید