محل تبلیغات شما

بازاریابی در اینستاگرام 2

 

در قسمت اول مطلب بازاریابی در اینستاگرام با مرحله اول و دوم بازاریابی در این شبکه اجتماعی  آشنا شدیم در این مطلب با ادامه موضوع بازاریابی در اینستاگرام آشنا می شویم

 

مرحله سوم: بهینه سازی پروفایل را در اولویت قرار دهید

 

در هنگام فعال‌سازی حساب کاربری تجاری، برخی اطلاعات ابتدایی را وارد کردید؛ حالا وقت آن رسیده که برای کسب بهترین نتایج، پروفایل خود را تکمیل کنید. 

 

- بیوی پروفایل اینستاگرام خود را تکمیل و بهینه کنید

 

با اینکه قسمت بیو (بخش Bio در صفحه پروفایل که برای توضیح درباره کاربر یا کسب‌وکار در نظر گرفته شده است) اهمیت بسیار زیادی دارد، اما فقط می‌توانید 150 کاراکتر را در آن وارد کنید. این قسمت به بازدیدکنندگانی که برای اولین بار است که به برگه شما مراجعه می‌کنند نشان می‌دهد که چه کسی هستید، موضوع برندتان چیست، و کسب‌وکار شما چه سود و منفعتی می‌تواند برای آن‌ها داشته باشد. اما چطور می‌توانید همه این اطلاعات را در چنین فضای محدودی بگنجانید و در عین حال، شخصیت برندتان را نیز نشان بدهید؟ به این منظور، علاوه بر استفاده از خلاقیت خودتان، نکات زیر را نیز مد نظر قرار بدهید:

 

• از سبک و سیاق برند (Brand Voice یا صدای برند) خودتان استفاده کنید: شخصیت برندتان را نشان بدهید و بسته به نوع کسب‌وکار و فضای حاکم بر آن، از لحن جدی و حرفه‌ای، غیر رسمی یا شوخ طبعی استفاده کنید.

• از هشتگ (#) استفاده کنید: هشتگ‌هایی که در بیو قرار می‌دهید قابل کلیک هستند و روش مناسبی برای ارجاع به محتوای تولید شده توسط کاربران محسوب می‌شوند.

• ایموجی‌های متناسب را امتحان کنید: این علامت‌های کوچک می‌توانند اطلاعات زیادی را در قالب یک کاراکتر در اختیار مخاطب قرار بدهند.

• به منظور بهبود خوانایی متن، از فاصله استفاده کنید و در صورت نیاز به خط بعد بروید.

 

- از یک تصویر پروفایل مناسب استفاده کنید

 

بهترین تصویر پروفایل برای اکثریت قریب به اتفاق کسب‌وکارها همان لوگو یا نماد کسب‌وکار است. ترجیحاً از همان تصویری استفاده کنید که در سایر حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی دیگر به کار برده‌اید تا علاوه بر ایجاد هماهنگی و یکپارچگی، شناسایی برند شما برای مخاطب آسان‌تر شود. توجه داشته باشید که تصویر پروفایل در اینستاگرام با اندازه 110 در 110 پیکسل به نمایش درمی‌آید، اما در ابعاد 320 در 320 پیکسل ذخیره می‌شود؛ بنابراین بهتر است که حداقل یک تصویر 320 پیکسلی را آپلود کنید تا برای تغییرات احتمالی که شاید اینستاگرام در نحوه نمایش تصاویر پروفایل ایجاد کند آمادگی داشته باشید. به علاوه، توجه داشته باشید که تصویر پروفایل شما به صورت دایره وار نمایش داده خواهد شد؛ لذا از نمایش کامل تصویر مورد نظر در این قالب اطمینان پیدا کنید.

اسکیما چیست؟؟؟ رابطه ی اسکیما و سئو سایت

آموزش بازاریابی در لینکدین (Linkedin) - قسمت دوم

آموزش بازاریابی در لینکدین (Linkedin) - قسمت اول

پروفایل ,استفاده ,تصویر ,اینستاگرام ,قسمت ,بازاریابی ,استفاده کنید ,در اینستاگرام ,را در ,بازاریابی در ,تصویر پروفایل ,توجه داشته باشید

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

YariYarsani یازهرای (س) میمه